نوشتن کتاب

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

چگونه برای شروع کتاب خود: انتخاب یک پیام برنده


وقتی یک کتاب بنویسید کجا شروع میکنید؟


شما مایل هستید که یک کتاب بنویسید، اما مطمئن نیستید که چگونه آن را بسازید.


من 72 کتاب خواندم و 4 یا 5 کتاب در سال با ناشران در سراسر جهان منتشر کردم و این سوال اصلی من است.


وقتی تصمیم می گیرم یک کتاب بنویسم، با یک قطعه کاغذ خالی می نشستم و کل کتاب را روی کاغذ می گذارم بدون اشاره به منابع منابع.


سپس می توانم تمام کتاب را از ابتدا تا انتها حتی بدون استفاده از یادداشت هایم بنویسم.


من یک کتاب را با سازماندهی فصل ها و تصمیم گیری برای شماره های اول، دو و غیره طراحی خواهم کرد. سپس موضوع، فصل را به صورت فصل توسعه می دهم. سپس مقدمه ای برای تنظیم موضوع ایجاد می کنم و همه را واقعا علاقه مند می کنم.


اما این اولین قدم نیست ...


همه چیز با آنچه شما واقعا در مورد آن اهمیت دارد شروع می شود.



گرفتن کلمات کلیدی از این ویدئو

با پیام خود شروع کنید و ابتدا به این سؤالات پاسخ دهید:


شما چه پیامی دارید که واقعا برای دیگران مفید باشد؟

شما چه خبر دارید که فرزندانتان می خواهند بدانند؟

چه پیامی دارید که در داخل شما سوختگی دارد؟

یک ایده اصلی برای کتاب خود را انتخاب کنید. در بالای یک قطعه کاغذ بنویسید «همه چیزهایی که می خواهم در مورد این کتاب صحبت کنم یا در این کتاب بگویم چیست؟»


پاسخ به این سوال با یک لیست از همه چیز که شما می خواهید در مورد صحبت در کتاب. این نقطه شروع کتاب شما است.


من هر بار که بخواهم یک کتاب بنویسم، از این تکنیک استفاده میکنم، به این معنی که من اکنون بیش از 75 بار برای نوشتن کتاب استفاده کردهام.


گام بعدی این است که ایده های خود را به فصل ها و افکار سازماندهی کنید. اگر میخواهید راهنمای پیشرفته نویسنده 20 مرحلهای خود را دریافت کنید، روی دکمه زیر کلیک کنید تا واقعا شروع به نوشتن کتاب خود کنید.

  • ۹۷/۰۴/۰۴
  • Ali mahmood

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی